Blair Witch
Inspired by the iconic Blair Witch legend, this game expands the mythos with a new story set years after the original film. You play as Ellis, a former police officer on the search for a missing boy. With only your loyal dog Bullet at your side, you push deeper into the Black Hills Forest, where the woods twist memories, warp time, and prey on your fears. As the forest closes in, you will uncover fragments of Ellis’s troubled past and face a presence that watches you from just beyond the treeline – waiting for you to lose yourself in the darkness. Modern-day masters of horror Bloober Team channel the series’ signature tension and psychological dread, delivering a chilling journey into the heart of the Black Hills Forest.