BLADESTORM: Nightmare Demo
Bladestorm is a squad based action game where you lead up to 4 squads of a total of 200 troopers max to force your opponent into defeat. It provides both the thrill of the action game, and the vindication of strategy carried out on a real time battlefield. With this demo version, you experience not only the initial battle of the Hundred Years' War scenario, but also the detailed character creation function, which allows you to adjust over 70 different details fo your mercenary. Also, the characters created with the demo version can be uploaded to and used with the full version.