Birdcakes
Step into a world of flying cupcake weaponry! After a picnic went horribly wrong, Pancake the flying cupcake will try to protect his girlfriend Cherry from hungry flies! Featuring randomly generated levels; colorful 2D art; tight shooting controls; and fluid aerial movement mechanics, you’ll be set for a wacky flight through the kitchen and beyond. Fly through 6 fly-infested worlds and destroy them with powerful candy bullets. Things won’t be so easy however! Die once, and it’s all the way back to the beginning; so make sure to buy power-ups from the bakery store and get ready to save the (flying cupcake) world!