SCHiM (Asian version)
SCHiM is a game about jumping from shadow to shadow, while interacting with a relaxing and lively environment. A schim is the soul and spirit of an object, thing, or living being. Everything in the world has one. A schim should never be separated from their thing! This does happen to your schim, this schim who is attached to a human being is separated from them early on in the game. Can you get back to him before it's too late?