Armed and Gelatinous: Couch Edition
Prepare for an intergalactic showdown like never before in Armed and Gelatinous: Couch Edition, the ultimate multiplayer party game that pits friends and family against one another in a fast-paced cosmic brawl. Dash to victory in a multitude of fully customizable battle modes. Customize matches and unleash chaos with a fully loaded arsenal of lethal weaponry, including an impressive selection of firearms, rockets, lasers, and melee blades. Team up and throw down in a variety of high-energy sports minigames including Blob Soccer, Dodgeball, and Football! Armed and Gelatinous: Couch Edition also features an Original Soundtrack showcasing 21 outstanding tracks from 8 brilliant artists including Chris Huelsbeck, Paul O’Rourke, and Zac Zinger, in addition to a symphony of expertly crafted sound effects from legendary sound designer, Jory Prum. Armed and Gelatinous: Couch Edition is perfect for your next shindig, get-together, or soiree! Features - Keep the party going with 9 Unique Game Modes - Become Unblobable with 16 Lethal Weapons - Spice up matches with 6 Special Item Crates - Dash across the galaxy in 16 Different Levels - Earn 21 Unlockable Bonuses, from weapons to game modes - Challenge friends or take on AI opponents with 5 CPU Difficulty Levels - Jam out to 21 Tasty Tracks from 8 incredible artists on the A&G OST Game Modes - Death Match - First to get the target score wins! - Time Match - Best score at the buzzer wins! - Stock Match - Last blob standing! - Combo King - Keep that combo going! - Blob Dojo - Sandbox mode to get swole! - Blob Soccer - Dash Attacks are fair game! - Blob Bombardment - Dodgeball with Cannons! - Blob Blitz - Think Football but faster! - Food Fight - Grab the most tacos to win!