Beyond Eyes
Beyond Eyes is a modern fairy tale about finding courage and friendship as you carefully guide young Rae on a life changing journey, uncovering an incredible world, step by step. Blinded as a young child, and reluctant to leave the protection of her family home, Rae’s world is once more shattered as Nani, her pet cat, goes missing. Summoning up all the courage she can muster, Rae learns to face her fears and ventures out into the world, to find her best friend.