Barrage Monster Hunter Set
This pack contains five cosmetic items, including a suit skin based on an armor set made from parts of the terrifying Elder Dragon, Nergigante! Contains the following content: Barrage Monster Hunter Set - Nergigante Series (Barrage: Exosuit Skin) - Large Barrel Bomb (decal) - Applaud (emote) ‐ Happy Hunting (stamp) - Poogie (charm) Note: Items included in this set may also be available for purchase individually or as part of other sets. Please be careful of duplicate purchases. Skins, decals, and charms are cosmetic items that change the appearance of an exosuit and have no other effect. Emotes and stamps are items that can be used to customize the in-game Comm Wheel. Obtained additional contents can be used by going from the title screen to the in-game home screen. Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organizer of a family group, family member accounts will not receive it.