Bard's Gold - X Edition
Bard's Gold is a challenging platformer that let's you explore eerie worlds in a quest for a Goblin that stole your gold. Help the Bard to overcome the dungeon’s many dangerous perils and use your new-found treasures to improve your character and to buy new weapons and gear! Rogue-lite - Different layouts for each level is randomly chosen every playthrough. While getting the chance to memorize levels and get better at them, the 'random level' system will keep your interest. With the gems you collect you will be able to upgrade your character on the Game Over screen.