Baptiste Demo
Devastated by a family tragedy, Sara and her son, Tom, seek a new start at Jagged Shore Cliff, a remote cliff in the United Kingdom. However, their worst fear is waiting for them there. In their new and mysterious home, a dusty cabinet holds Baptiste, an unsettling doll accompanied by an ominous warning: “Never release this from its glass prison.” What ought to have been a shelter becomes the scene of a nightmare that defies all logic, putting their sanity and desire to survive to the test. It’s the demo of the horror video game Baptiste. You’ll discover the beginning and some secrets of the adventure.