Aztech Forgotten Gods TGA21 Demo
Experience a brief glimpse into what Aztech Forgotten Gods has in store for you. Uncover the truth behind the far-future Mesoamerican metropolis of Tenochtitlan, and turn the Gods' power against them in this exhilirating DEMO of this cyber-stone action-adventure. Aztech Forgotten Gods is coming Q1 2022.