Auto Shop Simulator
Auto Shop Simulator offers you the opportunity to step into the shoes of a car dealership owner and experience the exciting world of buying and selling vehicles. It invites you to open your own car dealership, where you will manage everything from purchasing vehicles to selling them. You start with a small space, and as you grow your business, you’ll add more vehicles to your inventory, expand your store, and attract new customers. Every decision matters in building a successful auto empire. Key Features: -Buy and Sell Cars: Find the best deals to add quality vehicles to your inventory and sell them to customers at competitive prices. -Inventory Management: Keep track of your stock, set fair prices, and ensure you always have top cars available in your shop. -Expansion and Upgrades: As you earn more customers and increase your profit, you can expand your dealership and improve your facilities. -Business Challenges: You’ll face different challenges such as customer demands and market conditions that will test your skills every day. Auto Shop Simulator is the perfect game for car enthusiasts who want to experience running a car dealership. Learn to make wise choices, attract customers, and build a successful business from your small auto shop.