Atomic Heist
Atomic Heist is a top down 2D rogue-like sci-fi shooter. You must retrieve the core preventing the enemies from making a doomsday device with it. Use power-ups to enhance your ship, weaken the enemies, boost your abilities and more. Grab the core and fight your way out from the alien infested space station. Atomic Heist includes multiple unlockable ships and upgrades. The different ammo types affect enemies differently, the player will need to carefully manage ships, power ups and ammo types to successfully complete the game.