Asteroid Strike: Space Shooter
Asteroid Strike: Space Shooter is an arcade space action and shooting game where you control a combat ship, face waves of meteorites and enemy ships, and must master movement, aiming, and propulsion to survive and achieve the highest score. DESTROY METEORITES AND ENEMY SHIPS IN AN INTENSE SPACE BATTLE Control your ship, rotate to aim, fire projectiles, and use propulsion to change your trajectory at the right moment. DOMINATE SPACE, SURVIVE, AND ACHIEVE THE HIGHEST SCORE Every movement requires precision and strategy as meteorites and enemies appear throughout space. The ship maintains its momentum and continues advancing, requiring constant control to avoid collisions and position your shots. ENTER THE COMBAT AND SHOW YOUR SKILLS AS A PILOT Asteroid Strike: Space Shooter combines space shooting, arcade action, spaceship combat, asteroid destruction, and survival challenges in a fast-paced, easy-to-learn, yet difficult-to-master experience.