Assassin’s Creed Shadows
Pre-order now to get a bonus quest, Thrown to the Dogs. Experience an epic historical action-adventure story set in feudal Japan! Become a lethal shinobi Assassin and a powerful legendary samurai as you explore a beautiful open world in a time of chaos. Switch seamlessly between two unlikely allies as you discover their common destiny. Master complementary playstyles, create your shinobi league, customize your hideout, and usher in a new era for Japan. - Explore the captivating open world of feudal Japan, from spectacular castle towns and bustling ports to peaceful shrines and war-ravaged landscapes. Adventure through unpredictable weather, changing seasons, and reactive environments. - Become Naoe, a shinobi Assassin, and Yasuke, a legendary samurai, as you experience their riveting stories and master their complementary playstyles. As Naoe, use stealth to avoid detection and agility to confound your enemies. As Yasuke, strike your foes with lethal precision and power. Unlock new skills, gear, and progression independently for each character. - Make information your weapon as you explore the world, and build your own network of spies to be your eyes and ears across locations to hunt down your next target. Along the way, recruit new allies with unique abilities to help accomplish your missions. - Create a fully customizable hideout for your growing shinobi league as you train your crew, craft new gear, interact with key characters, and choose your base’s layout, decorations, and accessories.