Asphalt Legends - 3000 Tokens
Enjoy an exclusive vault of 3,000 Tokens *Tokens are an in-game currency in Asphalt Legends that can be purchased using real-world money. They are not season-based and can be accumulated. They can also be used to obtain items in the shop.