Asemblance Collection
You wake to find yourself trapped inside an experimental machine. A machine built to simulate memories. You have no idea how you got here... But to break the cycle, you must look into a past that you may not want to remember. This collection includes both the first episode of "Asemblance" and its follow-up "Asemblance: Oversight". The Asemblance series offers first-person exploration and puzzle-based gameplay, which puts you at the center of the story's mystery. Through the use of an AI-guided memory machine you are able to visit simulations of recorded memories. The more you explore the memories, the deeper stories they tell … venture deep enough and unlock the buried puzzles and you just may learn the truth.