Arma Reforger - Experimental
You are playing the Xbox Experimental build, an experimental version of Arma Reforger. Content and features are subject to change, might not work correctly, and may still contain issues that we look to address. This branch comes with limited technical support. Additionally, the server capacity is limited, which can lead to long queues. You can report specific issues on reforger.armaplatform.com/feedback and share your experience on forums.bohemia.net. Thank you!