The ARK: Survival Evolved Season Pass gives you access to three huge expansion packs to continue your adventures, providing vast new fantastical worlds to explore and conquer, with tons of new powerful creatures, items, and weapons. The Season Pass new ARK's include: 'Scorched Earth', set on a blazing desert world; 'Aberration', a sci-fi vertigo-inducing bioluminescent cave system; and 'Extinction', a destroyed future Earth, where titanic monsters duel for domination! Across these epic environments, you'll continue the epic main story of ARK: Survival Evolved as you fight to restore the future of humanity and all Earth's creatures!