Aragami: Shadow Edition
Aragami: Shadow Edition includes Aragami: Nightfall, a story campaign which takes place before the events of Aragami, and all content released so far for Aragami. You are Aragami, a vengeful spirit with the power to control the shadows. You’ve been summoned by Yamiko, a girl imprisoned in the city fortress of Kyuryu. Embark on a dark journey full of blood and secrets to discover the truth about aragami. Infiltrate the occupied city of Kyuryu with your supernatural powers and fight Light with Shadow. Uncover a story about twin souls bound together by destiny that surpasses time and memory. In Aragami: Nightfall, shadow assassins Hyo and Shinobu go after the mysterious ‘Alchemist’ in one last mission to bring back a long lost companion. Play as Hyo and Shinobu and use new Shadow Powers in a story campaign that will put your stealth skills to test. Key Features: ● EMBRACE THE SHADOWS Create your own shadows to become invisible. Teleport from shadow to shadow while you hunt down your targets. Use a wide array of Shadow Powers to creatively dispatch your enemies. ● CHOOSE YOUR PLAYSTYLE Multiple paths to beat each scenario and approach every situation. Play as a merciless emissary of death or an undetectable ghost. Your story, your choices. ● THE LAST SHADOW ASSASSINS Play as Hyo or Shinobu in Aragami: Nightfall and uncover the fate of the last Shadow Assassins. ● ONLINE MULTIPLAYER Play the Aragami and Aragami: Nightfall story campaigns with a friend in cross-platform online multiplayer.