Arachnophobic Kyle
Space Robot Kyle needs to remove the spiders from his islands. Kyle and his weapons are powered by batteries, and he uses the sun to recharge. He needs to be careful though. Too much sun and he will overheat. Not enough sun and he will run out of charge. Kyle also needs to avoid the spiders. If they make contact with him his force field will activate - but this also reduces his charge. Better weapons and extra batteries will make his task easier - but only if he can find them!