Aquatic Elegance Bundle
Deck yourself out in the greatest finery, equip the most grandiose weaponry and then crank out a delightful tune. The Aquatic Elegance Bundle contains the Lionfish Costume, Hurdy-Gurdy and weapons, along with 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.