Aqua fortis aqua valis
Aqua Fortis Aqua Valis is the first Microsoft Store App from german indie developer Digitalphoenix. Experience 16 unique surreal levels inspired by old computer graphics of the early 3d age. Ride on a dolphin and hunt toucans. Avoid aggressive aquatic life. Find special fruits. Explore the wide open psychedelic oceans. Experience a truely unique, meditative experience.