KEMCO RPG Selection Vol. 8
Now you can enjoy 4 RPGs; Monster Viator, Crystal Ortha, Armed Emeth, Justice Chronicles, in one bundle! ◆ Monster Viator Recruit over 20 different monsters as your allies! Explore a fantastical world where you can almost hear the breath of life as you search for lost memories. ◆ Crystal Ortha An odd party race to uncover the legendary mother lode! Pixelated animations bursting with immersive intensity! Set your skills freely and engage in battles your way. ◆ Armed Emeth Ride golems and hunt for bounties! A tale set in a wasteland filled with the scent of dust and oil. The key to victory lies in golem customization! ◆ Justice Chronicles An epic saga carved alongside guardian beasts. Overcome meetings and partings, despair and hope, and face new history in unknown battlefields.