Dragon Spira Special Edition
This edition includes the full game and the following available add-ons. The main game and add-on content can also be purchased separately. Please avoid duplicate purchases. - Experience x3 - Dragon Spira - JP x3 - Dragon Spira - Experience & JP x2 - Dragon Spira - Damage x2 - Dragon Spira A thousand years ago, the divine created the world and six eggs. The beings born from them, called Spirit Beasts, were entrusted with prosperity but eventually rebelled. Enraged, the divine sealed them away and vanished, leaving behind humanity, the Divine Sword, and the Seed of Hope. Now, fate stirs once more as a new hero rises... Experience a nostalgic pixel-art RPG packed with classic turn-based battles, a board game-style growth system, and a wide range of customizable jobs. Collect items, unlock powerful Wonder Skills, and raise a Spirit Beast companion that evolves with the story. Spin the roulette, grow stronger, and uncover the truth behind the sealed legends!