American Mafia
THE RENT IS DUE. PAY IT IN BLOOD. They say you can't buy time. They're wrong. You just have to pay for it in blood. Step into the rain-soaked wingtips of Leo Vancetti — a starving Sicilian street orphan who claws his way from a stolen loaf of bread in 1920 Corleone to the throne of New York's Five Families, only to watch his empire burn from the inside out. American Mafia: Empire of Ashes is a brutal, cinematic crime saga spanning 35 years and two continents. A ruthless tale of brotherhood, betrayal, and the slow cost of wearing the crown. KEY FEATURES A Three-Decade Cinematic Saga — From the sun-bleached stone alleys of 1920 Sicily, to the fog-choked canals of 1928 Venice, to the neon-soaked concrete of 1955 Manhattan. Eight handcrafted chapters. Three distinct eras. One legend. A Story of Brothers and Bullets — Forge a bond with Vincenzo "The Shadow" Falcone in the dust of Sicily. Build an empire with him in the shadows of Prohibition New York. Watch him slide a knife between your ribs on the marble steps of your own palace. Then come back from the dead and take it all back. Master Multiple Disciplines — Pickpocket and parkour as a 12-year-old in Corleone. Ghost across Venetian canals under sweeping searchlights. Hold a Prohibition warehouse against waves of Irish hitmen with a Tommy Gun. Break out of Sing Sing in the pouring rain. Storm a corrupt precinct to save the brother who betrayed you. Command Your Crew — You don't fight this war alone. Call in devastating sniper strikes from Elena "The Widow" to pin down rival enforcers. Breach doors with Frankie Moretti, your fiercely loyal Tommy-gun-wielding bodyguard. The Price of Power — Watch luxury dining halls, crystal chandeliers, and pristine marble foyers disintegrate under heavy machine-gun fire as rival families try to bury you for good. The crown is gold. The palace is glass. Everything breaks. "Vincenzo thought the crown was made of gold. It's not. It's made of the choices we can't take back and the brothers we leave in the dirt." The National Syndicate out of Chicago is coming to collect. New York is a house of ghosts. Will you defend your legacy — or build a tomb?