Ambition Record
The count who rules the northern part of the kingdom has used forbidden, secret arts, and raised the flag of rebellion against his king. Rafael takes up his sword on the orders of the king, to suppress the revolt. But then, the chancellor, who should be at the core of the king's court, starts to act in an incomprehensible way. Beliefs and ambition clash fiercely in the unexpected twists and turns of battle! Fortify characters with the power of the dragons to fight turn-based battles! Create your own party by exploiting the job change system and customizing weapons and armor as you like!