Akatori Demo
Welcome to the vast and mystical world of Akatori, a captivating blend of classic metroidvania and intense action platformer. You will play as Mako, a teenage girl raised in the Firebird Temple, who embarks on a journey through all the worlds to save them from the Amber Storms that are infecting and distorting all living things. A mysterious red bird sealed in a staff will accompany you on this adventure. While its background and motives are yet unknown, the staff it can transform into may prove useful: it can be a weapon to crush enemies or a tool to navigate and explore every corner of the places you'll visit.