Age of Solitaire : Build Civilization
Build your civilization while playing solitaire games! A solitaire game that anyone can enjoy easily. It can be a bit challenging but fun! Enjoy the excitement of completing the card stack with the new civilization-building solitaire during various civilization eras! ♥ Familiar and addictive Classic card game - Age of Solitaire is a classic Klondike solitaire game that anyone can enjoy. - You can enjoy the joy of constructing various civilizations with proven fun. ♣ Overcoming the crisis with helpful items - Using the Undo item, you can make up for mistakes. - Use the Hint item to find out your next move. - Use the Magic item when you are stuck.