Age of Mythology: Retold Beta
From the creators of the award-winning Age of Empires franchise, Age of Mythology: Retold goes beyond history to a mythical age where gods, monsters, and humans collide. Combining the best elements of the beloved Age of Mythology with modern real-time strategy design and visuals, Retold is an epic and innovative experience for old and new players alike. Secure your domain, command legendary monsters, and call upon the power of the gods to crush your enemies. Will you become Mythic?