AFL 23 - PRO TEAM BUNDLE
Along with 24,000 Pro Team Credits IT’S TIME TO FLY!! FEEL THE ATMOSPHERE. As the crowd shouts BALL, ride every bump, take every tackle, flying high as acclaimed commentators - Anthony Hudson, Jason Bennett, Kelli Underwood, Garry Lyon and Daniel Harford take you inside the action. CHASE YOUR DREAMS. Manage your list, develop draftees into champions, take tactical control on game day, make the right moves and lead your team to premiership glory! MAKE IT YOUR OWN. Create and share your own clubs, players, and stadiums with the World-Renowned Academy Tools. THIS TIME IT IS REAL! All AFL and AFLW teams have been meticulously modelled, including photogrammetry captures of over 1200 players, matched with their individual skills and traits powered by Champion Data – THIS TIME IT IS REAL!