Active Soccer 2 DX
Following the great success of the mobile version, the Active Soccer series is back and is now available on Xbox One! Active Soccer 2 DX is an exciting top-down arcade football game providing a fast-paced arcade experience, implementing amazing playability and responsive easy-to-learn/hard-to-master controls. With Active Soccer 2 DX you have full control of the game, no scripted goals, no CPU-driven decisions! Active Soccer 2 DX provides a complete career mode, implementing many international leagues, cups and championships. Imagine being the manager of a 5th division English team - you have a budget and your goal is to be promoted to higher divisions, by purchasing players, creating tactics, managing the team and playing real matches! - Multiplayer game, up to 8 local players - Career mode, supporting 850 teams (club and national) from all over the world and 22,000 players with individual skills - Classic teams and hundreds of legendary players included - Competition designer - Team editor - Varied weather conditions - Different camera views: you can play vertically, horizontally or with a diagonal view - Soundtrack created by Chris Huelsbeck - Amazing fun!