Toto Temple Deluxe
Toto Temple Deluxe is a fast-paced, local-multiplayer king-of-the-hill style game in which players must steal an egg-laying goat from their friends and try to keep it on their own head for as long as possible. You know, normal stuff. Infinitely dash in any direction to swiftly move around and powerfully headbutt the goat carrier to steal its four-legged booty. Escape your jealous opponents and protect the goat by blocking their attacks with a well-timed shield pop! You’ll "get their goat", guaranteed. And don’t worry if you’re friendless. Bots will play with you whenever you want and for as long as you want. They never complain. They also never open up your fridge and ask if they can eat that pizza slice you got left from last night. Bots are awesome. Oh, and you can change their difficulty level too, because they will probably kick your ass-tonishing little bottom.