Just Cause 3: Air, Land & Sea Expansion Pass
The Air, Land and Sea Expansion Pass includes 3 incredible DLC packs and exclusive Flame Wingsuit and Parachute Skins, which no fan will want to miss! It’s never over for Rico Rodriguez; explore Medici with 3 new game-changing explosive experiences including new action-packed missions, new enemy types, weapons, gadgets and unique vehicles that transform the Just Cause 3 world. This content requires the base game Just Cause 3 in order to play. It’s never over for Rico Rodriguez; explore Medici with 3 new game-changing explosive experiences including new action-packed missions, new enemy types, weapons, gadgets and unique vehicles that transform the Just Cause 3 world. The 3 add on packs will become available post launch and will unlock 7 days early for all pass holders. The skins will unlock day one. This content requires the base game Just Cause 3 in order to play.