Just Cause 3: Bavarium Sea Heist
Just Cause 3: Bavarium Sea Heist is the third PDLC pack from the Air, Land & Sea Expansion pass. With your devastating new rocket boat, sail the dangerous waters of West Medici and infiltrate the Stingray, a mysterious research facility, home of the rarest and strongest weapon ever created by the Eden Corporation. This content pack includes a brand new location to explore, missions, challenge type, the heavily armed rocket boat and the devastating “Eden Spark” lighting gun. Features - Liberate the Medici coastal waters of Scolio, home to Eden Research stations and the mysterious “Stingray” base. - Drive the deadly rocket boat “Loochador”, using its multi-lock missile launchers and miniguns to defeat the formidable Black Hand Fleet. - Infiltrate the Stingray base to steal the devastating “Eden Spark” lightning gun and unleash elemental death on your enemies in all new storyline and missions. - Power up the Eden Spark further with mods earned in the “Boat Invader” challenge. "