Path of Exile First Blood Bundle
The ultimate starter pack to begin your journey through Wraeclast Includes 200 points, the First Blood Weapon Effect and an Extra Stash Tab Earn devastating skills and valuable items as you fight your way through the dark continent of Wraeclast. With unrivaled character customization, Path of Exile is an award-winning online Action RPG created by hardcore gamers, for hardcore gamers.