Stories of Bethem: Full Moon
Stories of Bethem: Full Moon is a classic action-RPG adventure full of puzzles and exploration. The game tells the story of Khoma, a young man of Bethem whose father has been cursed by the Blue Witch when he was investigating Indigo Forest. Khoma sets out for a quest that will lead him to the Red Witch, the only person able to break the spell. He will be involved on a long travel to get the Oneiric Objects of Bethem while he becomes a wizard: a real challenge to his strength and skills in a huge world to discover. - Discover a vast kingdom full of secrets to discover. Exploration is the key! - Test your skills with dungeons full of puzzles to solve. - Have fun with about 20 hours of game. - Be surprised by the wildest characters and stories you could imagine. Guaranteed fun! - Use and get new magic spells to open your way. - Collect all the monster auras at the museum. - Wear the new costumes to get new powers! - Fight against fearsome monsters. - Complete the side-quests and get all the achievements to squeeze the game. Be enchanted by a classic style action-packed adventure full of secrets, puzzles, unrequited love, exploration and loads of madness.