Death Howl: Deluxe Edition
Original Soundtrack Crafted by Danish composer and musician Chris Bjørumslet and game director Malte Burup, the soundtrack to Death Howl weaves together shamanic rhythms, haunting chants and cinematic tension to guide the player between worlds. Rooted in both organic and synthetic granular textures, the score becomes a ritual in itself – echoing the game’s mythic themes of grief, loss and transformation – creating a sonic journey as immersive and unpredictable as Ro’s path through the shadow world. Artbook & Relics Venture into the spiritual world of Death Howl, shrouded in unique relics. Contents: Artbook: Descend into the primal sketches of the game with an intro from game director Malte Burup. From the nascent stages of logo and key art design to the inaugural drawings of the main protagonist Ro, the entire spirit world, and its adversaries. Printable Poster: Unleash the key art from the game in A2 format. Printable Spirit World Map: Explore the enigmatic Spirit World in profound detail with a comprehensive map unveiling all of its regions. Digital Wallpapers: Remain ensnared in the grim realm of Death Howl with unique desktop wallpapers.