I Wanna Be Car / Dark Dungeon Mind Mess (Bundle)
Play two very distinct adventures with Carl the Car and The Knight! This bundle includes two games. Each game comes with 3 different versions, totaling 6 products in this package to be played on your Xbox One, Xbox Series and Windows PC! Games and versions included in this bundle: - I Wanna Be Car (Xbox One) - I Wanna Be Car (Xbox Series) - I Wanna Be Car (Windows) - Dark Dungeon Mind Mess (Xbox One) - Dark Dungeon Mind Mess (Xbox Series) - Dark Dungeon Mind Mess (Windows) About I Wanna Be Car: In his craziest dreams, Carl is a car! Accelerate and use ramps to jump through 10 dreamy levels in this inventive fusion between 3D platformer and kart racing game. Simple to control and rewarding to master! You'll only need two action buttons: accelerate and break/reverse. By combining the two you can charge a boost! Releasing it will increase your top speed and send you flying from ramps and gaps. In his car dreams, Carl imagines himself driving in cities, flying structures and space stations. Have fun and go wild in levels that are linear and sometimes not! Can you collect everything before reaching the finish line? About Dark Dungeon Mind Mess: As soon as the Knight takes his first step, darkness swallows his surroundings. Be brave, o Knight, and traverse the Dark Dungeon! Make your way into the light! Dark Dungeon Mind Mess is a unique 3D isometric puzzle game that will test your memory and intuition. Grasp the layout of the level at the start, because as soon as you make your first move, almost the whole path ahead will turn pitch black! Play through 50 mind-boggling dungeon rooms where you'll have to reach the end while navigating in the dark. The shadows hold even more danger: spike traps, falling blocks and pits that the Knight can jump over! Make sure to grab keys along the way to open locked doors and progress forward.