Who goes into the night to save the day? You do! Get your PJs on and become Catboy, Owlette, and Gekko in the most exciting PJ Masks game yet. Set off from Mission Control HQ on a platforming adventure for little heroes. Use your superpowers – like Catboy’s speed, Owlette’s flying, and Gekko’s muscles – to stop the night-time baddies. And explore eight PJ Masks locations, from Mystery Mountain all the way to Moon! With PJ Robot’s help, you’ll discover a world of friendship, teamwork, and secret collectibles. Can you save the world from Romeo, Luna Girl, and Night Ninja? Mischievous Munki-Gu is up to monkey business – and only the PJ Masks, with help from martial arts hero An Yu and their speedy new Rover vehicles, can stop him! Munki-Gu doesn’t care if he thwarts the PJ Masks or other night-time villains… he just loves causing mayhem wherever he goes! So it’s time for an adventure deep within Mystery Mountain, on three exciting new missions. Hop on your sleek new Rover and race through the narrowest caves and streets. Search for mystical objects in the Bamboo Forest, the Secret Cave, and ancient battleground The Pagoda. And call on your new ally An Yu, holder of the Magic Staff and protector of Mystery Mountain, when you need assistance in a tight spot or a boss battle! Catboy, Owlette, and Gekko have never faced a villain like this before. Can you step into their famous PJs and become Heroes of the Night?