Moon Raider and Sweet Witches Bundle
Moon Raider: Ava is the young daughter of the brilliant-but-aging scientist Dr. Cavor and Selene, the former queen of the moon. Selene is a selenite whose life depends on special energy only moon gems can provide. With none left and time running out, Dr. Cavor enlists Ava to raid the moon and bring back as many gems as she can find! Ava must survive the treacherous catacombs deep beneath the surface of the moon. Her enemies, a legion of corrupt aliens that now rule the moon with force, are far less primitive than they first appear. Their world is full of terrifying technology, deadly traps, and armed soldiers at the ready. Ava soon realizes that the only way to save her mother is to save the moon from itself. Sweet Witches: Play as the adorable witches Praline and Vanille who can only rely on their magic ladders, unique abilities and power-ups to claim the sweets they deserve! Brave the danger of 50+ levels in 5+ unique worlds all by yourself or in cooperation with another player. The party needs to grow? No problem, challenge the two antagonists Anis and Reglisse in a spectacular Versus mode for up to four players.