Grim Legends: The Forsaken Bride (Xbox Series Edition)
Within the shadow of an ancient forest, on the bottom of a foggy valley, stands the lonely village of Ravenbrook. The folk there are cheerful and diligent, yet warily superstitious. They surround the village with countless charms to keep the evil spirits at bay, for on the other side of the forest, there lies a seemingly bottomless pit, known as the Abyss. It is the place the villagers of Ravenbrook fear most...