Bundle - Hidden Depths and Frozen Rune
This pack contains the following versions: - Hidden Depths - Hidden Depths (Windows) - Hidden Depths (Series) - Frozen Rune - Frozen Rune (Windows) - Frozen Rune (Series) The gamescore is achieved separately, that is, for each version you will earn an exclusive gamescore. ----- Hidden Depths is a challenging 2D platformer in pixel art style with fixed-screen levels, where each stage is a deadly puzzle on its own. Step into the boots of a young explorer who, upon receiving an ancient map, decides to enter a mysterious cave from which no one has ever returned. Your goal is simple, yet deadly: survive treacherous traps like spikes, spinning saws, crushing blocks, and false platforms. Use your jump and dash abilities with precision, collect the key, and reach the exit door to move forward. With 30 carefully crafted levels and progressive difficulty, Hidden Depths offers an intense and rewarding experience for players who seek challenge, precision, and mastery. Died? Restart instantly and try again. Uncover the secrets hidden in the depths… if you can survive. ----- Frozen Rune is a challenging 2D platformer with 30 levels full of traps and obstacles designed to test your precision and skill. The goal is simple, but far from easy: collect the powerful Ice Rune to open the magic door and advance to the next level. Each stage introduces new progressive challenges, where a single mistake is costly — if you take damage, you must restart the level. This mechanic increases the intensity of the experience, turning every achievement into true overcoming. Frozen Rune is an invitation for those seeking a game of pure skill, challenge, and the satisfaction of conquering obstacles with determination.