HORROR OF THE DEEP
Fallen into a giant old dungeon, unclear of your destiny, you have to descend deeper and deeper to a place where all screaming will be silenced. HORROR OF THE DEEP is an immersive first-person horror experience, inspired by Amnesia, and with a strong emphasis on exploration, atmosphere, and mystery. Descend into a vast complex and explore sheer endless paths, hidden secrets and messages, veiled in darkness, that will question your sanity. If you can resist this madness, you may find out a terrible secret and your purpose within this journey...