No One Lives Under the Lighthouse
You’re alone on this rock, just a lighthouse and the seagulls to keep you company. Nothing else... at least you’re pretty sure that’s it... The cult slow burn horror hit No One Lives Under the Lighthouse from Marevo Collective is launching on Xbox with updated features! The previous lighthouse keeper has gone missing without a trace and you are the newest keeper tasked with keeping the lighthouse lit every night. Keep your sanity from slipping on this desolate rock in the middle of the ocean, and don’t give in to hallucinations. Let it be a calming reminder that it's just you here, because No One Lives Under the Lighthouse.