ReactorX 3
ReactorX 3 is a relaxing puzzle game where players work to restore the energy systems of a damaged spaceship. The main objective is to move reactors and activate the power grid, solving directional and color-based challenges. The game introduces new levels and obstacles that add depth while keeping the series’ accessible and easy-to-pick-up gameplay.