There is a trouble at the Magic University! The heart of magic has been stolen by Pastry Witches. Go on a journey to their lair to return the Magic Crystal and punish the witches. Explore 15 colorful locations, look for lost puzzle pieces to open the way to the last boss. Pass through the green meadows, dark caves, deep rivers and oceans, mystic castles, ruins, islands and other colorful locations. Collect jewelry fragments to buy unique types of magic. Collect all the elements and summons. Find all the secrets, destroy all the cake towers and solve all the riddles. All this will help you to win and save the Magic University!