Escape from Terror City
Defend against mechanized invaders as you make a mad dash to destroy their jamming base and send a distress signal! Escape from Terror City is a third-person shooter inspired by run-and-gun classics but flipping the perspective behind the hero, all presented in retro low-poly graphics! Blast through enemy soldiers, mechs and tanks in arcade-style action mixed with 3D bullet hell elements! Move your target reticle around the screen like a light shooter as you dodge projectiles and shockwaves! Can you survive and help save the city?