Little Helper Cafe: Sugar Cubes (Xbox Series)
Get ready for the perfect dose of cuteness in Little Helper Cafe: Sugar Cubes. In this cozy Sokoban-style puzzle, a friendly hedgehog has a delicious mission: push sugar cubes into coffee cups on a dessert-filled tabletop. But not everything is so simple. Holes on the board can disrupt the delivery, and that is where macarons come in, used strategically to plug paths and open new routes. Each level is a small logic challenge wrapped in a calm and cozy atmosphere. With no time limit and no pressure, Little Helper Cafe: Sugar Cubes offers a relaxing, clear and irresistibly charming experience for players who love cute and clever puzzles. Observe, plan and help the little hero make every coffee a little sweeter.