Bye Sweet Carole
Step into Corolla... Immerse yourself in a world where the warmth of hand-drawn animation meets a rich story steeped in horror. From Chris Darril (Remothered series), Bye Sweet Carole invites you on a haunting journey full of secrets. Once Upon a Time... Set in early 20th Century England, as the suffrage movement begins to reshape society, young Lana Benton searches for her missing friend, Carole Simmons. Her path leads her through Bunny Hall orphanage and on to the mysterious kingdom of Corolla, a place controlled by the sinister Mr. Kyn, the ruthless owl Velenia, and swarms of ravenous tar bunnies. Caught between two worlds, Lana must find a way to survive and uncover the dark truth behind Carole's disappearance. Key Features: 🐰 A heartfelt love letter to the precious classic animated films of our childhood and the evergreen old school adventures of the 90s. 🐰 Explore the eerie corridors of Bunny Hall and the fantastical world of Corolla, each filled with secrets and dangers. 🐰 Meet a cast of memorable characters: from the kind Mr. Baesie to the ominous owl Velenia and the menacing Mr. Kyn. 🐰 Investigate through puzzle solving, sneaking around deathly enemies, and overcoming platforming challenges. 🐰 Transform into a rabbit and use your forms to escape the threats of Bunny Hall and Corolla.