Max and the book of chaos
The story take place in an old castle that has become a summer school. But the castle hide a lot of secrets. A legendary old book that has the power to open portals between dimensions and times lies there. This book is imbued with the power of the dark matter and has been hidden for millennia. But now Someone has unleashed its power. The portals has been opened and our world has been invaded by hordes of strange, fun and chaotic enemies. And YES, Max Racoon is our only true hope.